Knödel

Åh sikken trevlig kväll. Hotellägarsonen sa att jag var kvällens bästa sångerska, åh jag är liksom blixtförälskad. Mina trötta knän vek sig och pladask låg jag där på golvet... eller, ah. Så föll Karin för den österrikiska, 30-åriga servitören. Cutiecute.

Nu är väskan packad och jag har krypt ner i sängen. Imorgon är det sista skidåkardagen, sen åker vi hem på kvällen. Om allt går som det ska så är vi hemma i Sverige på lördag kväll. Usch, en vecka går för fort. Jag funderar seriöst på att skita i allt jag "planerat" och flytta hit nästa år. Till världens bästa ställe.  Jag har varit här 15 gånger, varje sportlovsvecka sen jag var 3 år. Min pappa startade denna bussresa för 19 år sedan, så första gången var i mammas mage. Inte konstigt att jag har seperationsångest varje gång jag ska härifrån. Vill så gärna stanna här en vecka till, jag har inte fått nog än!!!!! Jag skulle nog varit österrikare egentligen.


Bild från högsta toppen på Turracher Höhe. Där är det så vackert att man får ont i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Men ÅH! Så vackert!

2011-02-25 @ 10:34:59
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0