Blue hands singing a song

Lina och Amanda tyckte jag var konstig igår när de satt på deras tåg och jag jag viftade med min hand på andra sidan perrongen. Jag ville bara visa att min hand var fett förfrusen. Den var seriöst helt blåå...



Nevars, fingrarna var helt gula och äckliga. Jag gick från skolan MED vantar och det var inte ens kallt. Ändå hade jag ingen känsel i fingrarna när jag kom till rese, det kändes inte ens när jag bet på dom. Sjukt konstigt.
SÅ DET SÅ Amanda och Lina, som trodde att jag bara var konstig när jag sa som det vaaaar.



puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kissade just på mig av skratt!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA



Men det kanske du märkte eftersom du sitter bredvid mig? ;)



Puss!!!!

2011-02-09 @ 11:27:26
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0