Hattfnatt

Efter några timmars säljande av hamburgare och nuggets hamnade jag på Mjölbys enda fik med min äldsta vän Sofie. Vi hade en mysig och välbehövd tid där innan vi åkte mot Skänninge där vi mötte upp Jenny och gick på Skänninge marken. Fram och tillbaka, runt tivolit gick vi och provade hattar och tittade på alla möjliga konstigheter. Riktigt trevligt :)

Nu sitter jag hemma, tittar på Sex and the city och dricker det nyinköpta Blåbärsteet. Det luktade godaare på marken än hemma, men smakar ändå väldigt gott.. Så kan det va. =)

Nu funderar jag seriöst på att åka tillbaka imorgon och köpa hatten jag har på bilden.. Problemet är bara att jag aldrig använder hatt så det är ju egentligen inte värt det. Man kanske ska börja använda de två jag har?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0