Turkiska namn

HAHAHHAHAHAHAH

Kan bara inte sluta skratta. Aj min mage! Detta är så komiskt.

Kommer ni ihåg att jag bloggade om den där turken som gav mig en lapp i handen med hans nummer? Jag hade veeeerkligen för mig att han hette Borat eftersom det lät som om han hette så när han presenterade sig. Men sen stämde det inte riktigt in...  När jag frågade fyrkantsturken om hans namn sa han att han hette Sinan. Sen vågade jag inte fråga mer eftersom fyrkantsturken verkade ta så illa upp att jag ens vågade nämna en annan turk.
Nu i allafall så har Lina lekt detektiv. Tydligen heter han inte Borat. Tydligen heter han inte Sinan. Nej! Han heter Murat. Fattar ni? Murat!

Så Mahmut, Sägmus och Murat.
Turkiska namn. Helt fantastiska. Jag tycker det är roligt i alla fall! Hahaha


Bara för det en bild på 6 assnygga tjejer och Mahmut och skuttande Fatih. Krams

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker med att det är fruktansvärt kul!! :D hahahahhhahahhaha kan inte sluta skratta :D :D :D HAHAHHAHAHHA

2011-08-19 @ 00:27:06
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hahahaha hur i helvete lyckades Lina med det detektivarbetet? Hahaha :D

2011-08-19 @ 10:47:22
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0