Not while I'm around

Jag kan inte påstå att jag är särskilt trött men ändå somnade jag nyss i min säng. Jag skulle bara gå till mitt rum för att hämta sångnoterna men det ledde till att läsa bloggar, lyssna på Cullum och senare (som sagt) somna.

Jag vaknade upp och det är sviiiinkallt i mitt rum. De måste sätta på elementen snart snart snart!
Nu är jag klädd i två tjocktröjor, sjal och häller i mig te. Funderar på om jag orkar röra mig ikväll eller om jag ska vara tråkmåns och stanna på rummet. Hamnade på något sett i koma - orkar inte göra något annat än bara mysa med min temugg och kanske se ett avsnitt eller två ur en livsviktig tvserie.

Vi får se. Det bästa med folkis är att det tar två minuter att gå dit det händer. Ett litet sms och sen är man själv på plats. Det behövs inte en himla massa planering med bussar och sånt där för att få umgås med sina vänner. Helt fantastisk känsla faktiskt.


Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2011-08-30 @ 21:46:03
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0