Jizz in my pants

Jag är lite sleten efter nattens bravader. En mycket trevlig förfest hos Helena resulterade i en trevlig utgång med många fantastiska vänner. Det bästa var att få träffa alla som man inte har sett på år och dar och att få dansa sig svettig till bra partymusik för första gången på aslänge här hemma i Sverige.

Sen jag har kommit hem från Linköping har jag sovit bort tre SATC-avsnitt, druckit en liter eller två kaffe. Allt för att få igång mig inför det stundande arbetspasset. Jag tycker nästan det ska bli kul att jobba, för nu är det bara idag och imorgon kvar - sen kommer jag vara ledig 5 dagar! AAAHW!  Jag ser så himla mycket fram emot att åka till Göteborg!
Fast lönen borde kommit innan resan. Jeez. Det är över en halv månad kvar tills lönen kommer... Hur ska jag överleva? Jag.måste.byta.livsstil.NU.


Bilder från studentskivan. Ville bara tacka värdinnan för att hon är ASGRYM!

TJONG!

Kommentarer
Postat av: Helena

DU kan vara grym :D Märkte inte ens när du kom till Andreas, jag hade totaldäckat mwaha ^^

2011-08-09 @ 17:26:35
URL: http://photographyisforlosers.tumblr.com
Postat av: Ellinore

haha karin du är för härlig, det var kul att få shakea/shaka/skaka/whatever med dig igår. en stund iaf. (tänkte att det var dags att lämna ett litet tecken på att jag faktiskt läser din bloggi.

puss

2011-08-09 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0