Did you know that Santa has a secret agent bird?

Mitt i mitt packande och rensande och letande hittade jag ett kuvert med 100 kronor i. Med tanke på vilken extrem ekonomisk kris som pågår i mitt liv just nu efter Göteborgstrippen (100 kr kvar på kontot) så skrattar jag mig lycklig. Det bästa man kan göra är att hitta bortglömda pengar tror jag!

I mitt rensande/letande hittade jag även notblocket jag använde i tvåan. Fattar nada av vad som står där i, kanske är för att det är mest pingviner (ni vet, han James) och fula gubbar. Sen hittade jag en mapp med Hair-manus och alla möjliga konstiga och roliga noter i. Där satt jag och log åt allt ihop, sen satte jag på den här låten på spotify. Är den inte bäst eller? Det resulterade dessutom att jag sitter här och lyssnar på jullistan. Åh, jul! Ser fram emot hösten nu faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Alexander

"Ser fram emot hösten nu FAKTISKT"? Vadå faktiskt? Hösten och vintern är det bästa årstiderna har att erbjuda!

2011-08-17 @ 23:07:15
URL: http://fingret.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0