Teardrops keep falling

Tårarna rinner som ett vattenfall längs mina kinder när jag ser det här. Jag mindes inte ens vad som hände eftersom när avsnittet gick på TV så skymde tårarna hela avsnittet. Kolla början, kolla slutet, det är så fint så jag vet inte var jag ska ta vägen. Eller, kolla inte på det om ni följer Grey's och om ni inte kommit till slutet av säsong 5 än. Men annars. Kärlek.

Did you say it? "I love you. I don't ever wanna live without you, you changed my life."
Did you say it?
Make a plan, set a goal, work toward it, but every now and then look around. Drink it in. Cause this is it. It might all be gone tomorrow...



Bara för det går jag nu och hämtar säsong 5. ska se det där avsnittet på riktigt, om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0