New York black out!

Det händer väldigt mycket nu, väääldigt mycket. Imorgon börjar vi HAIR-veckan och nu är det en massa förberedelse inför föreställningarna på onsdag, torsdag och fredag. Pjuh, det är sjukt mycket att göra och man är hela tiden uppe i varv, jag är helt slut och känner redan hur min hals vill ge vika. Men, det skiter vi i för det här kommer bli sjukt kul!

Jag har egentligen jättemycket att göra ikväll men jag minns inte något av det jag skulle göra Alltså ingenting, det är black out.  Det känns bra... Jag kanske kommer på när jag lyssnar på denna?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Den här låten e så grym!!

2011-04-13 @ 16:25:00
URL: http://springboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0