Karin kan vänta på ränta med ränta!

En av de bästa filmerna som finns är Eva och Adam: Fyra födelsedagar och ett fiasko. Jag såg den förut idag och den är så sinnessjuk bra. Charmig och dan. Jag skämdes ihjäl (trots att jag snart är 19 år) på den där konserten ni vet. Ah, en helt klockren film, en av de bästa svenska filmerna som gjorts.

Nu ska jag göra det jag skjutit upp hela lovet: svenska C-skit... yeah! Men först (...trumvirvel) Veckans babe:





En av favoriterna på poddisen: Coldplay - 42






Kommentarer
Postat av: Lina

Mamma tycker att du har fin bakgrund på din blogg.

Hon sa just att hon vill ha sån tapet i sitt sovrum :D pusss snyggis! <3

2011-04-22 @ 23:16:13
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0