Gracekarry, jag är trött på dig.

Jag känner för att starta en ny blogg. Har tänkt tanken tok för länge nu av den anledningen att jag är så trött på mig själv. Trött på den här Karin i den här bloggen. Inte för att jag vet om det blir bättre om jag startar en ny blogg, för det kommer väl visa sig att jag inte var intressannare och roligare än så här.
Jag undrar hur många gånger jag har tvivlat på den här bloggen på sistone. Varför bloggar jag?! Jag har ändå hållt igång ganska flitigt sen nian. Den rymmer så mycket av mitt liv att tanken att ta bort den existerar inte. Men att starta ett nytt kapitel vore så... skönt...

Nåja... Jag ska koncentrera mig på livets stora frågor istället, skriva en bok, göra 1000 situps och sova. Kanske är på bättre blogghumör imorgon. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Lina

TA INTE BORT DIN BLOGG! Jag älskar den! <3

2011-04-20 @ 08:22:49
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: emelie

Vet inte :O

Eller alltså, en maträtt kostar runt 60,70-80 kr. Och om man äter det och sen handlar"mellis" på hemköp. Det blir nog en del pengar. :(

Men det handlar om 850 kr iaf :/

2011-04-20 @ 13:24:11
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0