En chejjs tack!

Jag har ramlat ihop i sängen. Är så trött i ben och rygg efter denna helg. 18 timmar på Donken = dööööd!

Nu ska jag packa klart. Skriva klart svenskan och framförallt fundera ut hur jag ska ha råd med ytterliggare en sak i sommar. Min finfina kusin har tydligen en lägenhet i Göteborg hela sommaren och undrade om jag ville gå på Way out west med henne. Yeah, klart jag vill det. Problemet med mig är att jag vill ju typ allt...

Nåja. Vi får väl se om jag har råd. Jag har ju redan TURKIET och peace inplanerat...
Såg däremot att Fleet Foxes kommer till Wow, blev glad eftersom jag älskar denna låten :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Borde och borde :P söt <3 Nä men det är J som skriver en massa onödiga pikar heeeela tiden. Sjukt störande!

Puss<3

2011-04-25 @ 08:56:50
URL: http://fannysandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0