Dagens bästa vs sämsta

BÄSTA
- The Ark till Peace!
- Jenny har skaffat körkort. GRATTIS!!! (Kör hit bums!)

SÄMSTA
- på gårdagens prov skrev jag Lagerfeldt istället för Karlfeldt på svenskprovet. Alltså jag skäms, jag dör. Där tappade jag en sjukt massa poäng eftersom halva provet handlade om Karlfeldt. Jag måste hitta Åke imorgon och berätta om mina fel... att jag sett för mycket Top Model och läst för mycket modebloggar på sistone. KLANTARSLE!
Ändå kan jag inte göra något annat än att skratta åt det. Det är ju nästan för komiskt...

Nu ska jag passa på att sova medan jag har tid. Jag känner på mig att det inte lär finnas någon tid sen.



LIKA SOM BÄR?


Kommentarer
Postat av: Liv

Hehe det är lugnt! :)



Det var väldigt vackert på Nidri, och finns ju fler områden på Lefkas man kan åka ut till, vi åkte ut med båt en dag & sånt är ju så sjukt mysigt! Dock skulle jag nog inte rekommendera Nidri som party-plats. Antar att ni vill fira rejält efter studenten?? Då kanske det är bättre att satsa på en lite större stad, med fler turister :) men som sagt, kan ju ha hänt massor sen vi var där!!

2011-04-06 @ 17:20:14
URL: http://perssonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0