Chill cheese tops

Folk chillar i trädgårn. Jag gör allt förutom chillar på Donken. Hektiska tider så här i påsk då alla reser och äter hamburgers. Fick stanna till 00.00 idag och jag ska påt igen om tio timmar. Sen ska jag påt hela påskhelgen och därför bör jag säga nattinatt så jag har sjukt massa hamburgeenergi att göra av med!

Sååw. Godnatt!

FÖRRESTEN! Upptäckte precis att lönen har kommit. Ska jag vara sparsam eller ska jag smita iväg innan jobbet och köpa ett par converse imorgon...???? Nej det ska jag inte, jag ska ju spara mina pengar har jag ju sagt. ILLA KARIN! Skärpning....Har inget skärp.... Kul.... QL. Trött? GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Frida

Spara pengarna kvinna eller ge dom till bättre behövande! Du har väl några gamla converse du kan gräva fram?

2011-04-21 @ 15:48:50
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0