Åren har nog slitit hårdare på mig

Försova sig. Hetsa. Skolan. Hetsa. Jobbet. Hetsa. Sova? Nej inte sova. Först måste jag göra lite matsäck tills imorgon. Jag vet inte vad jag har gett min in på. Högskoleprovet. Som jag inte har nog att göra ändå?

Det som jag ser mest fram emot är att träffa Sofie. Jag plockar upp henne imorgon bitti och sen ska hon hjälpa mig att hitta på Kungshöga. Angående provet så får det gå som det går, jag har inga högre förväntningar. Viktigast är att jag har mycket matsäck med mig så jag har något roligt att se fram emot i pauserna..

Wish me luck!
Tjiing


Kommentarer
Postat av: Alexander

Åh, pauserna är jättemysiga! Hela stämning är helt underbar! Jag vill också göra't!

2011-04-01 @ 23:02:29
URL: http://fingret.wordpress.com
Postat av: Sofie

bigsmile :D haha! det var mysigt idag, tack för att du var med! <3

2011-04-02 @ 17:58:37
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0