Aquarius!

Idag har jag sovit aaaslänge, tittat på ett avsnitt grey's och ett avsnitt off the map. Jag är helt slut, mina ben värker och jag vill helt sova för resten av dagen. Men nepp, börjar jobba om några timmar. Det ska visserligen bli ganska skönt, få tänka på något annat.

Igår var jag förresten på en jättetrevlig efterfestförfest hos Björn. Det citerades och sjöngs Hair-låtar konstant. Det var jättetrevligt :). Sen blev det krogen en kortis men jag åkte hem ganska snart, var så himla trött.

Här kommer några av de få bilder jag tog backstage under Hair-veckan! Gillarom!



Kommentarer
Postat av: Lina

Även fast jag ser ut som en död människa på bilderna så är du bäst. <3 Puss och gullllllll <3

2011-04-16 @ 17:23:13
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0