what's the point?

vad bra det känns att någon skriver anonyma kommentarer i min blogg om hur ful jag är.
sen ber denna "anonyma" om ursäkt för att det ska komma en taskig kommentar. helt sickt.


vad är liksom vitsen med att kränka andra på internet? vad är vitsen med att prata om saker på internet som man inte kan prata om in real life? Varför orka lägga energi på att kommentera men inte att skriva namn? Är meningen att mottagaren ska bli ledsen eller vad? 

Isådanafall har du misslyckats. Du har mest gjort mig förvirrad och fått mig att förstå att du antagligen har ett väldigt tråkigt liv som lyckas störa dig på hur ful jag är. Men det är ju mer ditt problem än mitt. 

:S


Kommentarer
Postat av: Elvira

Sv: Hahaha, tack så mycket! :D



Och, bara så att du vet så tycker jag du är skitsnygg och jag tycker det är supertöntigt att skriva massor dumma anonyma kommentarer! ;o

2010-09-14 @ 21:22:36
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: Lina

Seriöst, läste kommentaren.

Så sjukt töntig.

Du är förresten inte ett dugg ful, du är typ snyggast Kariiiin!

Jag lovar att den som skrev kommentaren var superful och ville se ut som du, men sen kom den på att denne kommer aldrig bli lika snygg som du så då kan denne likagärna klanka ner på ditt utseende så att denne kan intala sig själv att du har blivit fulare.

Japp. Så är det definitivt :) puss!<3

2010-09-14 @ 22:03:17
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag fattar verkligen inte kommentaren du skrev i min blogg? Jag skrev ju inget om dej utan om kimme :P och "du blir vad du äter" är ju känt från Tv? Så vad menar du ? hahaha xD

2010-09-14 @ 22:07:51
URL: http://elsyamanda.blogspot.com
Postat av: Ellinore S.

Men hey, vad är det med människor och internet alltså. jag fick lite ont i hjärtat när jag läste det här inlägget. det är inte konstigt att man mår dåligt när andra människor tar sig såna friheter. Du som är så fin, alldeles för fin till och med. ta inte åt dig av någon annans skit.



fin fin fina du.



:) :)

2010-09-14 @ 22:29:31
Postat av: Ellinore S.

Men hey, vad är det med människor och internet alltså. jag fick lite ont i hjärtat när jag läste det här inlägget. det är inte konstigt att man mår dåligt när andra människor tar sig såna friheter. Du som är så fin, alldeles för fin till och med. ta inte åt dig av någon annans skit.



fin fin fina du.



:) :)

2010-09-14 @ 22:29:39
Postat av: alexander

HAHAHAHAHHAHA, vilken rolig grej!

2010-09-14 @ 23:57:05
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: Anna

Pinsamt att man ens orkar lägga ner tid på att skriva en sån grej..Det enda budskapet denne för fram är ju att han/hon är omogen. den kunde lika gärna skrivit det isåfall:

Hej, jag är omogen!.. skulle kanske vart lite tydligare ;)



du är söt! :)

puss

2010-09-15 @ 18:02:56
URL: http://annasorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0