För att fortsätta drömma om sommaren när vi var brunröda kräftor allihop

Jag fick ett sms av Peace and love. Där stod det att det bara är 9 månader kvar tills sommaren och att det är dags att önska artister till nästa år på deras hemsida. Jag kan inte bestämma mig om det är deprimerande eller peppande? man vill ju önska artister och åka på p&l nästa sommar också, för det var typ bäääästaah evaah! MEN! 9 (!!!!) månader ? De kunde ju lika gärna skriva en evighet :(

Bara för att kommer det ett bildregn från solbrända livsnjutare som var i  Borlänge sommaren 2010












nu kanske det räcker.
vill inte sluta. egentligen.
Ni är finaste sällskapet man kan ha. Jag har tur som får vara med er varje dag.
<3

Kommentarer
Postat av: björn

<3

peace and love va så himla fint!

2010-09-16 @ 23:20:09
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0