Have yourself a merry little christmas

årets slappaste dag? jag är så fruktansvärt trött att jag antagligen inte kommer lämna sängen på hela dagen. jag orkar inte röra på mig eller göra något vettigt. Ser hellre på Gilmore girls, HAIR (ASBRA FILM! Ser fram emot att sätta upp musikalen i april!!!!), lyssna på julmusik och läsa bloggar. Den där promenaden som var inplanerad sparar jag tills ikväll. Egentligen har jag väl en massa vettigt att göra, men jag har lyckats förtränga det?

Jag vet att det bara är september men jag längtar något fruktansvärt tills julkonserterna. De kommer bli asöm så boka in en kväll den 14, 15 eller 16 december. Jag lovar. It will be awsome!
Och då jag är i planeringsgruppen ska jag fightas för denna vackra låt och blått ljus.  Den här videon får mig seriöst att rysa!!!

Jag önskar ibland att jag hette Katie Melua.


Katie Melua - have yourself a merry little christmas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0