Saturday

Tack Lina för tipset att leta i kylskåpet, men nu behöver jag inte det. Jag har nämligen fått reda på att Frida har mina skor hemma hos sig och att jag antagligen har någon psykisk sjukdom eftersom jag tror jag gör saker som jag inte gör och ser saker som inte finns. Hallucinerar typ.


Idag blir det att plugga och fixa med rummet. Nu är det otroligt välstädat och fint och jag ska nu skriva ut lite fina foton som jag sedan ska rama in. :)

typ den här.
Jag saknar Bärlin.
Jag gillar att vi har samma pose!


Kommentarer
Postat av: Ellinore

ohej. Bärlin var bra hörru. Bilden var bra! Men, framförallt så är ddu bra. :)



Undrar om det blir någon resa i vår? Har vi tur kanske vi får åka till Norrköping eller något.. (Jag stannar ju såklaert i orkestern isf. bara därför.)



hjärta!

2010-09-11 @ 19:00:45
URL: http://topptre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0