prescious

jag är faster till världens sötaste barn.
pauline som är 6 år och Pelle som är 1,5 år.
De är så mysiga så det finns inte och idag fick jag lite kvalitetstid med dom.

Jag var bara barnvakt 2 timmar, men det gick superfort. Först åt vi makaroner och falukorv, sen lekte vi "alla klättrar på karin och kittlar varann"-leken. Sen spelade vi spel som hette "Lusen" och lekte kurragömma. Sen blev det på tiden att dressa om till pyjamas och koka välling och ingen av dem sov vid klockan åtta då deras föräldrar kom hem. Inte en enda sur min under hela tiden, utan bara härliga skratt och en massa bus. Jag bara älskar dom så in i den. De är nog de finaste jag har. Mina brorsbarn.  De är de mest värdefullaste som finns och jag blir tårögd bara jag skriver detta.

Så är det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0