personal jesus

Jag åkte hem från jobbet och så spelades den här låten på radion.
Jag blev helt galen för jag har så starka minnen till den, men kan trots det inte koppla till varifrån.
Minnet säger mig att jag någonstans har varit i en folksamling och sjungit med, för texten är ju inte direkt något svår...

Så säg mig, var det någon av mina läsare som var med då när jag sjöng med till den, någon som kan  påminna mig om VART, NÄR och HUR?!
Jag tror också att det inte var i den här versionen. Eller det är ganska självklart, för jag har aldrig sett Depeche Mode live, om jag nu inte har dansat till den på krogen?!???

ALLTSÅ sådant här blir jag galen på!! tänker ju så det brinner om håret....


Depeche Mode - Personal Jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0