JAG ÄR KÄR

Daniel i Idol.
Helt fantastiskt. Vilken talang.

Många i idol är bra på att sjunga, men det är inte många som är verkligt musikaliska. Sådär så man kan höra det.
Men Daniel. Ingen tvekan om saken, den killen kan sin grej och jag blev som såld.
Han gick inte vidare till final, men det vore kontsigt om han inte får ett wildcard för jag såg en vinnare i honom direkt.
Plus att han var charmknutte nummer ett. Jag kommer vilja klistra upp planscher på honom i mitt flickrum om han går till finalen. Och det gör han ju, riiiight?


Kommentarer
Postat av: Sofia!!

Ååå jag blev också helt kär i honom igår!

Så himla bra, och hans falsett, jag dööööör! <3

2010-09-30 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0