Iiiiii waaant to sleeep. (:(:

Nu tänker jag tillbringa kvällen med Bach och Veracini-Corti. Jag ska glänsa på min fiollektion imorgon. Eh.
Sen ska vi se om jag kan lyckas (!!!!!) med det går an. jag har ju läst den där boken, så varför ska det vara så förbannat svårt att svara på de där frågorna?!

Svar: JAG ÄR SKOLTRÖTT.
Eller iallafall morgontrött, blev någolunda pigg och koncentrerad runt klockan 14-15. Eller så var det ett undantag idag då jag fick komma till stan, köpa kaffe och shoppa byxor. Hade 3 jeans och ett par dansbyxor med mig hem! haha. Men ska bara behålla två par av jeansen,  jag inte har råd annars. Råd.. Måste få råd av min mor för annars kan jag inte avgöra vilka som ska behållas! haha!

Nu räääcker det med blogg för ett tag. Nu ska det återgås till alla musikläxor. Goood gööörl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0