Have yourself a merry little christmas

Lyssnar på julmusik och funderar på hur komplicerat allt ska vara.
Jag glömde min väska på tåget eller bussen ju. Idag har jag ringt åtta olika nummer för att få reda på om den är upphittad.

Ösgöttrafiken gav mig det numret. Sen gav de mig det numret. Som gav mig det, som gav mig det, som sedan gav  mig det, som i sin tur gav mig det... osv osv osv.
Man bah: OKEJ.

Hur svårt kan det vara att ge mig det rätta numret direkt?!

Men jag ger inte upp än :) Väskan ska komma tillrätta :) :)
Den ligger nog inte i en bajamaja iaf...


strike a pose, biaatch

Kommentarer
Postat av: Sofie

snygging!

2010-09-11 @ 17:31:05
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0