gong-gong

varje morgon får jag för mig att ta på mig shorts, ha bara ben och sandaler. Sen tittar jag ut genom fönstret och ser frost. Ryser till av obehag och vill krypa ner i sängen igen. Ibland gör jag det, blundar, känner värmen och ruset av sommarglädje i hela kroppen. Hur varm sand bränner på fötterna, ljumma vindar, hoppa i vågorna, svett och trängsel.

Så nu är det dags att slå på gong-gongen? Är sommaren verkligen slut?
jag.vill.inte. Den här sommaren var verkligen minnesvärd. Varje dag.



Speciellt denna dagen. De dagarna.

jag förstår inte varför vi inte kan ha en gong-gong i vårat projektarbete som är mycket bättre än Pontus?

Kommentarer
Postat av: alexander

ser du frost på morgnarna? :O

2010-09-16 @ 10:38:28
URL: http://bojestig.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej du :)

Gick det bra på pa-grejen idag?

<3

2010-09-16 @ 18:53:27
URL: http://emeliealmroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0