genom varje liten spricka i min spegel

Helt galet vad jag älskar att sjunga. verkligen.
jag vet inte om det lät så himla bra på pappas inspelning, men det var iaf fruktasvärt kul att stå där och jag njöt varenda sekund.


sen är folk så söta. En tjej kom fram och sa att hon hade gråtit när jag sjöng, en annan sa att hon hade haft gåshud hela låten igenom. alltså, seriöst?! jag blir verklingen glad. TACK :)

nähepp. så var det väl dags att sova. Imorgon ska jag till tandläkaren och ni som känner mig vet att det är det värsta jag vet. Hur kan någon vilja jobba med att peta någon annan i munnen? det är så fruktansvärt obehagligt och ibland glömmer man nästan av att andas där man sitter i tandläkarstolen. jag ska dock försöka överleva det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0