Efterlyses: ROCK STAR

Min blogg har ju på sistone handlat väldigt mycket om borttappade saker och jag tänkte fortsätta på det temat.

Det är som så att för länge länge sedan (typ ett år sedan) var det någon av mina kära vänner som lånade den helt otroligt underbara filmen Rock Star med Jennifer Aniston och Mark Wahlgren. Jag har inte fått tillbaka denna film och jag minns verkligen inte vem det var som lånade den, utan bara att det var någon som lånade den.

Så är det någon som känner av sig att den har lånat denna filmen av mig får denne person gärna höra av sig. Jag får sådan abstinens när jag jämt hör Johan Rapp som brukar sitta i trapphuset och spela Rockstar-låtar. Bästa sättet om man vill impa på honom är att se den filmen tror jag! Han blir jämt så chockad när jag trallar med!



Åh! jag måste nörda lite mer på tuben!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag lånade den för jättelänge sedan, men är ganska så säker på att jag lämnade tillbaka den, tillsammans med en annan film jag lånat :) men kan dubbelkolla en gång!

2010-09-13 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0