Bad karma?

No no no no!
No no no!


Det är ju helt självklart att jag inte ska kunna andas obehindrat kvällen innan Konserten med stort K. En kniv som skär och en näsa som har valt att leva på snor. Jo tack och lov att det kom JUST nu!!!  För det innebär att imorgon kommer det bli ännu värre och det får det ju inte. Jag ska ju sjunga då. Jag ska ju för det första öva en massa tillsammans med Fanny och Frida som ska kompa mig och sen sjunga på konserten. For the first time. Kiss och bajs. JAG MÅSTE VERKLIGEN REPARERA HALSEN NUUUUU!!!

Så ikväll kommer det inte funka att prata med mig. Om någon vill något så kommer jag smsa som svar.
Sen ska jag hitta på sånt där som man gör utan att prata. Titta på idol och heja tyst på Weise. Kanske packa morgondagens väska och dricka litervis med te. Kanske att jag lyckas gå och sova extra tidigt, för sömn ska ju förbättra sktisaker som förkyldning har jag hört.  Sen gäller det bara att hoppas på att det blir bättre tills imorgon. Det måste det bli, annars får alla höra krax krax krax krax. Ungefär som Felle idag på svenskan. Kråka lite. Flax flax flax!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0