arbetsskadad

Idag frågade Emmie mig om det inte är jobbigt med stressen på McDonalds. Nej svarade jag då, man vänjer sig. För så är det. Det kan vara sjukt mycket folk, inga hamburgare klara och rena kalabaliken FAST det är inte stressigt. Idag tar jag tillbaka det. För idag har det varit sjukt stressigt, så hektiskt jag armarna skakade efter en halvtimma. (dock inte hela passet, pjuuuh). Underbemannat folk i köket och en fylld restuarang i sex timmar. Jag har slitit som ett djur för att tillfredställa gästerna.  craaazy

Samtidigt har det typ varit det roligaste passet på länge. 6 timmar kändes som 2 och det var trevligt hela tiden. Sen känns det ju oerhört bra när man ska gå hem och en arbetskamrat säger: bra jobbat, verkligen jättebra jobbat!
jag: tack detsamma!!!
han: seriöst, jättebra jobbat!!!

åh. då känns det ju verkligen som jag har jobbat bra!
Nu har jag verkligen gjort mig förtjänt av en lång dusch och sedan käka världens godaste äppelkaka till gilmore girls halva natten! :)
Imorgon ska bara sjungas med skolans kammarkör och tjejkör i Hörsalen, Norrköping 20.30. KOM DIT om ni inte har något bättre för er!!! (och det har ni ju inte... eller hur?!)


tjottafräzanhejhej

Kommentarer
Postat av: Elvira

Sv: Hahaha jaa det måste vi göra såklart! Det är där du jobbar va? :D

2010-09-25 @ 10:58:04
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: Amanda

DET VAR JU JAG SOM FRÅGADE XD

2010-09-25 @ 17:25:38
URL: http://elsyamanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0