1-0 till Lina

Jag ljög Lina.
Förlåt.

Jag sa ju att jag hade 28 läsare igår och alltså en mer än dig. Men, jag hade visst bara 26.... Så grattis. Jag antar att du vann gårdagens match.


Ni kära, trogna läsare. Jag vet inte vilka ni är, men jag är glad att ni har höjt min statistik.
Det gynnar mitt välmående... eller något.


Något som inte gynnar välmåendet är tandläkarbesöket om 3 timmar och 50 minuter. För att försöka överleva tanken tänker jag på min mamma som kommer till stan och förhoppningsvis är på bra humör. För hon har sagt att hon ska köpa strumbyxor åt mig, och då menade hon sådana där fina ni vet. (har sett ett par på åhlens!) Sen har jag mission att ta med henne till Monki, fjäska lite och få henne att köpa en fin tröja åt mig. Wish me luck.








Kommentarer
Postat av: Lina

YES!!! Jag vann! :D

Fast jag måste erkänna att du överlag ändå har fler läsare än mig.

Jag måste ju praktiskt taget tvinga folk att läsa min blogg, ;) haha

Hur gick det hos tandläkaren idag förresten? :)

<3

2010-09-30 @ 22:23:32
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0