Värt

En dag kvar. en ynka liten dag kvar, sen blir det lov.
ett lov med väldigt få planer. så. himla. skönt. Jag vet bara att jag ska träffa Matilda (hemkommen från Åre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), plugga ganska mycket och hyra en massa filmer. You know, bara chilla. Jag är helt död... Behöver sömn... Behöver få stanna i min säng på mornarna istället för att snooza för länge och stressa ihjäl mig.

Värt.


Imorgon ska jag på King Singers konsert på kvällen i Konsert & Kongress. Någon snackade om att de var ganska tråkiga live, men när man ser det här klippet blir jag mest pepp. Sätta sig i en mörk crusellhall och bara få va där. Inte behöva medverka ett smack själv, utan bara ta del av roliga arrangemang av coola gubbar. Sen fick vi köpa biljetter väääldigt billigt och det gör det hela ännu mer värt.

Värt.


Kommentarer
Postat av: björn

det kommer bli så jävla värt!

2010-10-28 @ 23:53:21
URL: http://november.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0