obs! kiss- och bajsinlägg!

Ännu en helg har gått. Ska jag ta och resumera den?

Fredag blev det I love house. Det var mycket trevligt minus alla gäspningar och den hemskt dåliga DJ:n.  Alltså, om man går ut för att dansa vill man ju inte bara ha ryckmusik och pauser. Blev där med lite besviken på dansgolvet, men kvällen förövrigt var mycket god. Det tackar vi Frida, Erik, Kristina och Anna för! Girlpower!

Lördag har jag jobbat. Söndag har jag jobbat.
Idag när jag kom hem stod en överraskning framför TV-soffan. En jäääättestor TV, typ 46 tum eller nåt. Så i framtiden blir det filmkvällar hemma hos mig (även om jag inte är lika cool som Amanda med bio). Jag tänkte mig filmkväll i helgen, vem är på? Typ hyra snyftarfilm o sådär?


Nu måste jag sova. Det kommer bli en hemskt krävande vecka!
Imorgon talar vi inte om.
Tisdag: en lektion. Afrokonsert.
Onsdag: världens längsta hål + ingen kör = slutar astidigt. Kräftskiva hos Amanda.
Torsdag: Studiedag, våra nollor har tackfest för oss :)
Fredag: Studiedag. no plans.
Lördag: no plans
Söndag: jobbar

åååh vad mycket gilmore girls jag ska se.
oj. måste dra. måste sluta med sådana här kiss- och bajsinlägg!!!!!!

HEJ

Kommentarer
Postat av: Lina

Jooo! Det är klart att jag fattade! :D :D <3

2010-10-04 @ 09:39:28
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Lina

Det tackar vi Frida, ERIK, Kristina och Anna för! Girlpower! HAHAHAHHAHAHAHAHHA :D :D

Jag vill ha filmkväääääll! :D

2010-10-04 @ 09:43:30
URL: http://linaedgar.blogg.se/
Postat av: Elvira

TACKFEST TACKFEST TACKFEST! :D

2010-10-04 @ 16:42:45
URL: http://viiraan.blogg.se/
Postat av: jenny

ååh jag vill ha filmkväll med dig ju! men jag är upptagen i helgen.. :( kan vi inte ses snart eller?! <3

2010-10-04 @ 17:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0