tjaalalalalala

Alltså! King Singers. ÅH! Jag älskade deras arrangemang, deras inlevelse, deras röster som var helt galet snygga tillsammans. Så himla värt att man fick möjlighet att se en sådan professionell manssextett! Synd bara att konserten var så kort. Eller att den var så bra och gick så himla fort....

I helhet en asöm dag. Livets ord-besök på religionslektionen och chai (inte chai-te! chai betyder te på indiska faktiskt!) med finaste Alva på espresso house. HJÄRTA.

På King Singers träffade jag även Hanna. Vi käkade och sällskapade till mjölby efter konserten. HJÄRTA på det också!

Nu ska jag ta och sova. Jag är helt sinnessjukt trött, trots tuppluren efter skolan. Snacka om att höstlovet kom lägligt nu. Dock ska jag jobba ihelgen så ett liv utan väckarklocka får vänta tills på måndag. LÄNGTAR!

GUTEN NACHT


världens finaste tjej antagligen.




Kommentarer
Postat av: Alva

<3

2010-10-31 @ 00:42:14
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0