studiedag

Jag är helt fruktansvärt opepp på att festa ikväll. Jag är liksom dötrött efter igår/natt. Det var verkligen en väldigt bra tjejkväll hos Amandas stuga. Det blev käk, party-alias, bastu, bad i kall sjö, en massa dirty-talk och Harry Potter, halvblodsprinsen. Dock lyckades jag sova hela HP-filmen, tråkigt då jag älskar Harry Potter över allt annat, typ.
Likaså med mina tjejer som lyckas vara helt fantastiska hela bunten!!!!

Jaja. Jag måste fixa iordning mig nu, för om några timmar ska jag åka till Linköping, ha min fiollektion + en halvtimmas orkester. Sen åker jag på våra nollorns tackfest tillägnad oss. Jag taggar på vägen, just nu känner jag för att vara opepp och dricka kaffe, bota min huvudvärk. Om jag skyndar kanske jag kan hinna med ett GG-avsnitt också. Sen är jag redo att köra ikväll! Bäst för nollorna att det blir lyckat ;)




synd att jag ser så himla mycket "jag tror jag ser cool ut"-ocool ut. Resten ser dock ascoola ut.
Från konserten i tisdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0