Moonlight



jag satte mig vid pianot, dog lite för att den är så fin även om jag spelar fel hela tiden. Började frysa om mina fingrar (som vanligt) och gick till datorn för att lyssna på den istället. Helt makalöst.  Önskar att jag vore Beethoven!


Förövrigt så har jag inte sett Håkan Hellström idag. Han kom bara till skivlagret för att signera skivor, jag som hade hoppats på åtminstone en låt. Men pga att min moder var på köphumör och eftersom kön tydligen var helt svinigt lång till den där kära Håkan kändes det som om det får vänta. Här äst ska jag övertala Frida och Fanny om Lund. SNEEELLA!!!!

Som sagt, jag och mor var på stan. Efter en latte på Georges köpte vi skor till mig. Det blev två par. Ett par "boots" att ha nu i höst plus ett par assnygga, lite lägre kängor att pulsa i snö med. För det ska bli den kallaste vintern på 130 år sägs det. Uschans! det gillar vi inte, därför ska jag bunkra upp med sockor och tjocktröjor. jamendå!

Nu ska det kekas här i huset.
Tjooohey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0