man bah: puccccko

man är korkad azzzå

jag har sovmorgon tills 10.40 imorgon och då äre väl okej att vara uppe hela natten? jag är egentligen astrött, men vill inte sova. inte än... kanske ska titta på gilmore girls? Eller inte, för jag SKA sova. jag MÅSTE sova...

Imorgon ska jag ju slåss för vår heder. Om det krävs svett, blod och tårar. It's fine by me, för att det ska bli ett sjukt bra resultat. Jag förstår om ni inte förstår (det är lite meningen) och om ni förstår så förstår ni ju även varför... he






jag gjorde en liten segerdanz redan idag. hade ju träffat jennybennyyyzan.
jag tror inte ens jag behöver skriva något mer om hur det var. ganska giiiiivet.
sandra, jag måste utsaaaandra dig

Kommentarer
Postat av: Alexander

:O Har du walk-in-closet?! :O :O :O :O

2010-10-25 @ 00:56:45
URL: http://bojestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0