Linaflina

Lina är antagligen världens finaste människa.
Jag menar. Hon är som jag fast lite snyggare, lite roligare, lite gråtigare, lite lockigare, lite snällare, lite konstigare...

Det är henne jag smsar när jag tittar på idol. Sisådär hundra sms. (tack och lov, gratis!). Jag älskar att vi har samma intressen och att man verkligen kan diskutera gårdagens idol eller melodfestival med henne. Eller allt annat, för Lina har koll. Koll på allt. Koll på mig.


Och så har hon världens bästa humor typ och får mig asgarva varje dag. I skolan. På facebook. I mobilen. Min mobil skulle inte ha något liv om det inte vore för Edgar. Den skulle inte ha någon överfull inkorg. Jag skulle inte ha något liv om det inte vore för Edgar. Min räddare i nöden.

I löööööööööööv her!
(ungefär lika mycket som nya Idol-Daniel, cutiecutiecutie, och som Lill-Krille. Ni vet han, den lille! Hahaha. Jag dör. min mage gör ont. jag viker mig av skratt. Lina! HAHAHA )



På tal om Vitryssland. Herre gud. För Lina är det okej att tycka om denna vita sliskiga kille med Hair-frisyr. Det är liksom okej att vi står i korridoren och sjunger till den här låten, för varenda höjning är som en stänk från ovan. Trots att det var ett tag sen kan man inte sluta rysa.


Den här tillägnar jag dig Lina!


Kommentarer
Postat av: Lina

Karin. Du kunde säkert redan gissa att jag sitter och gråter nu.

Fyfasen vad bra du är människa.

Tror du att jag skulle slösa mina sms på dig om jag inte tyckte att du var värd det?

(Vi kan bortse från att dom är gratis, för jag hade kunnat betala för att skicka dom till dig ändå)

Dessutom så är det du som är den snygga av oss. PUNKT SLUT.

Och tack för låten.

Jag ska lyssna på den nu.



Och gråta.



<3 <3 <3 <3

2010-10-09 @ 00:38:06
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0