Lämna det bakomflutna före dig

Jag är ett gott exempel på Pumbas citat.
Det går bara inte att släppa. Jag kan inte lyssna på musik utan att koppla allt till saker om har varit. Personer jag har kännt. Personer jag känner. Händelser jag har varit med om. Ibland undrar jag om det är normalt att älta så himla mycket som jag gör? Tänka tillbaka, få klumpar i magen. Vilja gråta. Men samtidigt ha så lätt att bara sträcka på ryggen och lämna det?

Älta.
Jag ältar allt. På något sätt har jag blivit en sådan som ska ha syfte på allt. Så nu har jag funderat hela gårdagen och idag på vad som är syftet med detta som sker eller inte sker.

Jag har världens telefonskräck och...
ja. ni vet. Jag är ett levande bevis på någon som tänker så det knakar, det luktar rök, mitt hår är en stor eldsvåda.

Fast jag tänker verkligen inte färga håret rött. Det är ju bara fjortisar som har rött hår!
Eller hur?




Kommentarer
Postat av: Emmie

abolut!

2010-10-16 @ 17:08:39
URL: http://greystone.blogg.se/
Postat av: Ida

oh, jag är så himla lycklig över att jag inte har rött hår längre! ett rent helvete att färga det hela tiden ;)

rött är väldigt snyggt dock!

2010-10-16 @ 20:10:36
Postat av: Sofie

Det är inte bara du...



du är bezt <3

2010-10-20 @ 09:38:03
URL: http://thisishome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0