Kaching

Det blev lite fyndigt.
Fotfarande inne på julspår.

haha
fattar ni? Fot farande på julspår.
hahaha!

det var ju inte meningen att det skulle bli så, men klooockrent.
jag skrattar åt mig själv, men å andra sidan har jag haft 9 aslångsamma timmar på ett stekhett (HAAHAHA) ställe.



såja. visa nu att ni uppskattar min fantastiska humor! kommentera: HAHAHAHA

(tack)

(jag hoppas ni gör det, annars kommer det bli pinsamt och jag kommer känna mig dissad. Ungefär som han på facebook där ingen svarade)

(....kommentera!)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey!



Kikade förbi och tänkte jag slänger in en liten kommentar när jag ändå är här!



Allt bra!? Kramar Luffi.se

2010-10-02 @ 22:38:21
Postat av: RebeccaPersson

haha enda anledningen till att man skrattar är för att du får det låta roligt genom att dissa din humor. hahah ;) (nu menar jag inget taskigt menat) :D



Om du inte har så mycket för dig så....

Skulle vara guld värt om du vill ställa en fråga i min lilla frågestund på bloggen ^^



Ha det fint!

2010-10-02 @ 22:50:01
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0