Gossip gUrl

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA :D :D

Karin sa till mig, om du kommer på vad jag har för lösenord så får du gästblogga i min blogg.
Klart man luskar lite då liksom. :)
Jag menar, vem vill inte vara en del av Karin Sandells snygga, coola blogg?

Så då gör jag ett litet inlägg här bara för att visa Karin att jag minsann inte är så trög som hon tror, ;)
Lösenordet var ju inte särskilt svårt om man råkar vara bästis med självaste Tom :)

Till er andra som inte förstod det där vill jag bara tipsa om en mycket bra blogg:
linaedgar.blogg.se.

Det är inte så att jag skulle råka vara hon som äger den bloggen eller nåt.. Näe.
Jag tycker bara att det är en mycket bra blogg, ;)

Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0