glömde favoritbilden! Top notch!

visst att man ska vara liten, nätt och smal. Men överdriver inte Topshop lite....?

Top notch
, som lilla 14-åringen sa tills sin lärare på bussen i morse.
"Jag fattar verkligen inte hur man kan gå på katedral. Så hiiimla snobbigt, där måste man typ ha kavaj vaaarje dag"

Efter ett tag tog läraren fram en macka.
Tjejen: Alltså, hur kan du äta det där? Sååå inte bra för dig. Vad säger din tandläkare om det här? Tänk om du får hål i tänderna.
Läraren: Jag tror det är lungt, har bara haft ett hål i hela mitt liv.
Tjejen: Men guuud, snacka om att trampa på målsnöret och få hål nuuu. Så hiiiimla bortkastat.
Läraren: förvirrande Skrattskratt.
Jag: roat Skrattskratt.
...
Jag: inser vart jag är påväg och slutar skratta. Det där med tandläkare är inget att skoja om...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0