Give me!

jag hittade ett par skor på tradera från mjölby.
jag vill ha dom, men mamma säger att jag inte får köpa dom.
då säger jag att jag är 18 och gör vad jag vill.
men det funkar visst inte, för jag vill ha mammas tillåtelse bara för att det känns lite bättre då! :)

dessutom kostar de 225 kronor. vad är grejen med att ha fast pris på en auktionssida? halva grejen försvinner...
ändå helt överkommet pris med tanke på att det är så himlans fina. fast å andra sidan är det på nätet och då vet man aldrig. what shall I do???????


Kommentarer
Postat av: beccis.

jag trodde att vi gått igenom detta...

kom till london, prova dina egna och krama mig skitmycket. punkt liksom.

2010-10-12 @ 09:45:43
URL: http://bexxol.blogspot.se
Postat av: Johanna

KÖP DOM!!!

2010-10-12 @ 10:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0