bear want cheep. eh. sheep.

Idag är det onsdag. Imorgon är det torsdag. På fredag är det fredag och det innebär en hejdundrans tjejkväll med klassens pinglor. (hihihih. jag är förväntansfull, men jag bjuder inte på mer information om den... än... hö hö)
På lördag skrattar jag åt dom som gör högskoleprovet, på natten myser jag med dom som gjorde högskoleprovet. På söndag ska jag träffa en tjej, och förlåt. Även om jag ser fram emot allt annat som kommer hända så kan jag inte låta bli att längta mest efter henne.





Bilder från vår Stockholmsresa för pisslängesen. Låt mig minnas att vi gick i 9an?
jag tror jag aldrig har skrattat så mycket åt taxibilar som jag gjorde då.


r



(helt insane blick! lina, känner du igen plagget? höhö)








Kommentarer
Postat av: jenny

du är alltid den bästa <3

2010-10-21 @ 06:40:12
Postat av: Lina

Klart jag känner igen den!

Tur att du inte köpte den för det had verkligen varit pinsamt om vi kommit i samma kläder till skolan liksom. ;)

Footloose förresten?? :D <3

2010-10-21 @ 09:01:36
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0