typiskt

jag hade en jättebra idé tills imorgon. en jättebra utklädnad. men allt sket sig för öronen blev för fula och svansen blev inte av över huvudtaget. MEN ska leta efter dessa saker, iaf öron, imorgon på stan. Något måste väl finnas?! Hoppet är väl inte helt ute ?

fast jag känner för att spy fortfarande. inte alls pepp på skola imorgon. jag är ju sjuk egentligen men mamma gav ett ultimatum. Antingen så går du till skolan och festen, eller så stannar du hemma från både och. typiskt
jag vill gå på festen och får alltså dras med hela skiten. Jag hoppas nästan jag kollapsar på vägen. Vill egentligen ingenting. Bara att min dator ska fungera och att jag har ett par öron tills imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0