trallamera

Det här är inte bra alls. Mitt nya intresse är att sukta efter grejer på tradera. Helt sjukt, jag sitter och lägger bud på begagnade saker och har ingen aning om människorna är pålitliga. Tänk om de lurar mig? Men det är så mysigt och där finns allt jag vill ha, så jag fortsätter.
Just nu leder jag på The sims 3 (helt oanvänd enligt ägaren) och på alla säsongerna av Gilmore girls (som ägaren bara tittat på en gång). Det är sjukt spännande!! Det känns som om att spela på lotto och om jag vinner har jag något att göra resten av lovet!

Sen har jag fastnat på facebook där jag spelar Marker Street. Man har en egen affär och blablabla. inte jättekul, men är det lov så äre och då kan man med all rätt spela facebookspel! 


Snart måste jag dock slita mig från datorn. Ska till Vadstena ikväll!!! ÄNTLIGEN får jag världens finaste vänner, som jag har längtat!!




+ Johanna, men henne hade jag inte på bild. Det fixar vi idag! TJOHO!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du skulle nog gilla http://www.coolstuff.se/.

2010-11-02 @ 11:14:13
URL: http://[email protected]/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0