START

Den här veckan har jag varit sugen på START sisådär hundra gånger. Idag köpte pappa det åt mig, vilket gjorde mig svinglad när jag kom hem från 6 timmar på jobbet. Åt flera skålar, trots att jag vet att det i stort sett bara är socker. Så hiiiimla gott!!!

START och turkisk peppar kan jag få abstinens av ibland alltså...

Andra saker som gör mig glad idag är
. jag blev inte lurad på tradera. Det finns fortfarande pålitliga människor kvar på denna jord!
. det är finaste stjärnhimlen ute, vilket jag älskar att titta på.
. det finns väldigt trevliga människor på mitt jobb! :)


Nu ska jag spela lite dataspeeel
hehe. n.e.a.r.d



Kommentarer
Postat av: Jenny och Filip

nu har vi läst

2010-11-06 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0