puss på er!

Känner mig hedrad! Mina 3 trognaste läsare kommenterade iaf.
puss på er!


Jaha. Vad gör jag annars då?
Svar: Ingenting. Pelle och Pauline är där nere, jag lyckades smita efter lite bus och våffelätande. Blev så trött, helt stört. Men snart taggar jag till igen! Det blir Ågatan upp och Ågatan ner. Just nu ser det bara ut som det blir jag och Frida, till en början iaf, men det blir ju inte fel det. Tömma boxen med bästa partytjejen. Klackarna i taket!

Jag tänkte förresten sminka mig ordentligt för första gången på 2 veckor. För idag har jag köpt smink för asmycket pengar på Make Up store, men jag har ingen ånger över det än så länge för jag kände att jag verkligen behövde det.
Dessutom fick jag gratis medlemskap  (värt 100 spänn) så i framtiden kommer jag få massa rabatt. 20 % rabatt på deras sminkkvällar bl.a. VÄRT!

Nu tänkte jag bara lata mig några timmar till innan det är dags att bege sig till storstan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0