Och jag bara garvar! baaaaara garvar!

1. Går in på Linas blogg och ser att hon lagt upp den här.
Så himla små, så himla fula, min sjal är helt fel och de som kommenterar har så rätt!
Jag bara garvar!

2. Henning börjar en chattkonversation med vår klass-grupp. Snackar om att jaga katt.
Jag bara garvar!

3. Björn är skedmastern och gav lite tips "man får ta nåt "nej" ( bara töntar som inte vill ) men sen får man det
ja alltså vaxpojkar fjortisar och dylikt patrask"
Jag bara garvar!
!!!!!!

4. Björn: skeda?
Lina: Gaffla ?
Jag: Lina, erkänn att du tjuter nu?
Lina: Kanske :D
Jag bara garvar

fifififififinaste klklklassen har jag.
så dät så.


(fast det innebär inte att jag vill börja skolan igen. för det vill jag inte!)

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHHAHAHHAH :D Du är fin Karin.

Jag bara garvar.

Och gråter.

<3

2010-11-05 @ 01:01:50
URL: http://linaedgar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0