mekka hekka pekka

jag hoppade orkestern idag. pallade inte, var så himla ofokuserad när jag spelade med atefeh, vinglade till och höll på att tappa fiolen. mådde bajselibajs. Så jag åkte hem, tänkte att jag skulle plugga men hamnade i soffan och sov två timmar. Sen såg jag ett program på TV om peace and love. inte för att skryta, men jag tror att man såg min hand! Från The Ark-konserten såg man nämligen tjejen som stod brevid mig (och som jag och Empan blev kompisar med när vi satt där i timmar och väntade) och jag ba: AAAH. DÄR STÅR JU JAG OCKSÅ, FILMA RÅÅÅ!!!

Men mest nostalgisk blev jag av Lily Allen och alla campingbilder. Blev helt sjukt festivalsugen.

Från och med nu ska jag börja leta efter nya bloggämnen som inte handlar om plugg eller sommaren. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0